Ads

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

30 Dec 2013

Cerita Kawen 1 : Idea Baju Nikah

Assalamualaikum



Ehem ehem. Bermula lah cerita kawen cik secha ! hikhik *padahal lambat lagi oiii nk smpai tarikh nye. haha

Gelabah je lebih kau ni sha. hahahaha


1st entry untuk cerita kawen nih nk cerita pasal idea baju nikah, ohoiiiii pening jugak bila pikir2 pasal baju ni.


Ye lah, buat pelik2 kang mula la segan nak pakai lak nanti kan.


Ni antara baju2 yang aku duk belek2 kat google . hikhik





Yang ni ala2 mini kurung moden lah kot. So agak singkat tp mcm cantekkkkkk je. hikhik






Yang ni simple, tapi nampak eksklusif kannnnnn





aku mcm terpikir jugak nak buat simple mcm ni, kot nnt lepas2 tu boleh pakai lagi kan. heee






Ini cantik dan klasik sangat okeeeeee.





ha yg ni pun mcm yg pink atas sekali tu, mini kurung. tapi aku suka tang kain dia tu, hehe





Ini punnnnnnnnnnnn nice! simple je kan, tapiii mcm memukau gituuu. hahaha






Dannnnnnnnnn yang paling paling palinggg menarik perhatian aku, baju nikah Fasha Sandha ni ha, haihhhh berkenan btol kat mata nih, pas tu mcm suweeeeeet ada riben kat bahu tuh kan. hikhik. Buat baju untuk reception pun oke jugak nih. Heee


Gambar semua ehsan dari pakcik Google


Sebenornye lebih kurang jeee fesyen2 baju2 kat atas ni, sbb aku mmg berkenan dengan kurung moden je, ada jugak terpikir nak buat ala2 peplum yang tak berapa nak kembang tu, tapiiiiiii aku ni dah la tak berapa nak tinggi, kemetot, mmg makin kemetot lah kot kalau pakai peplum tu.

*mengikut pengalaman sebelum ni sbb dh penah try pakai peplum. haha



So agak pusinggg jugak nih nak buat baju nikah nih, aiyaaaa.



nanti kan cerita kawen seterusnya pulak okeeeeee.


Dadaaa !

1 comment:

  1. salam kenal..sy b2b 2014..klu free jmput lawat blog :)

    http://sfaezah.blogspot.com/

    ReplyDelete